Evden Eve Nakliyat Şirketlerinin Sorunları
Evden Eve Nakliyat Şirketlerinin Sorunları
Evden eve nakliyat şirketleri hizmet vermeye başladıkları günden beri bir türlü sorunlarırnı bitiremedi. Bunun en büyük nedeni kendi içlerinde bir türlü örgütlenemedikleri. Birbirlerinden bağımsız çalıştıkları için de herkes kendi sorunlarıyla boğuşmak zorunda kaldılar. Evden eve nakliyat şirketlerinin sorunları hızlı büyümelerine rağmen içinde bulubdukları evden eve nakliyat sektörüne adapte olamadılar. Gelişmiş ülkelerde bir sistem içinde hareket eden evden eve nakliyat büyük başarılar elde ediyor.
Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken,
yeni yıl itibarıyla hayata geçirilen "ücretli poşet" uygulamasına
ilişkin, "Bazı işletmeler sattıkları poşetlerin üstüne reklamlarını
basarak uygulamayı fırsata çevirdi. Bu tür uygulamalar doğayı korumada
samimi değil. Ücretli poşetler kesinlikle reklam evden eve nakliyat Gaziantep ve satış sloganı
içermemeli." ifadesini kullandı.
Palandöken, yazılı açıklamasında, ücretli plastik poşet uygulamasını değerlendirdi.
Zincir marketler ve AVM'lerin sattıkları
poşetlere logolarını ve satış sloganlarını bastığını belirten
Palandöken, poşetlerin işletmelerin reklamına "alet edildiğini",
vatandaşların ise ücret ödedikleri poşetlerle marketlerin reklamını
yapmak istemediğini vurguladı.
Palandöken, ücretli plastik poşet uygulamasında amacın doğayı korumaktan çıktığını belirterek şunları kaydetti:
"Doğayı korumak için başlatılan ücretli
poşet uygulaması AVM ve zincir marketlerin kazanç kapısı oldu. Bazı
işletmeler sattıkları evden eve poşetlerin üstüne reklamlarını basarak poşet
uygulamasını fırsata çevirdi. Bu tür uygulamalar doğayı evden eve nakliyat şirketlerinin sorunları korumada samimi
değil. Ücretli nakliyat poşetler kesinlikle reklam ve satış sloganı içermemeli."
Reklam yapılan tüm bez torbaların da
ücretsiz olması gerektiğine dikkati çeken Palandöken, "Eğer amaç
gerçekten doğayı korumaksa marketlerde naylon poşetlerin yanında bez
torbalar ve file çantalar alternatif olarak müşterilere sunulmalı.
Ücretli poşetlere ise kısa süre içinde standart getirilmeli."
değerlendirmesinde bulundu.
Yorumlar
Yorum Gönder